luni, 22 august 2011

Model Contract prestari servicii

CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII
I.      Părţile

1. ………….., cu domiciliul……………………, în calitate de Prestator,
2………………….., reprezentat prin ……………. –, în calitate de Beneficiar,

Având în vedere intrarea în vigoare, în data de 01.08.2011 a Hotărârii nr. 500 din 18 mai 2011, publicată în Monitorul Oficial nr.372 din data de 27 mai 2011, se încheie următorul contract,

II.OBIECTUL CONTRACTULUI  :
Evidenţa salariaţilor în registrul electronic al ITM, prin programul REVISAL;

III. PREŢUL SERVICIILOR

– Pentru serviciile efectuate în baza prezentului contract Beneficiarul va plăti Prestatorului suma de ……………


IV.Obligaţiile părţilor:

A.Obligaţiile prestatorului:

1  -Să întocmească Registrul în formă electronică, în ordinea angajării, cuprinzând următoarele elemente:
-    elementele de identificare a tuturor salariaţilor: numele, prenumele, codul numeric personal –CNP, cetăţenia şi ţara de provenienţă – Uniunea Europeană – UE, non-UE, Spaţiul Economic European – SEE;
-    data angajării;
-    perioada detaşării şi denumirea angajatorului la care se face detaşarea
-    funcţia/ocupaţia conform specificaţiei Clasificării Ocupaţiilor din România (COR) sau altor acte normative;
-    tipul contractului individual de muncă;
-    durata normală a timpului de muncă şi repartizarea acestuia;
-    salariul, sporurile şi cuantumul acestora;
-    perioada şi cauzele de suspendare a contractului individual de muncă, cu excepţia cazurilor  de suspendare în baza certificatelor medicale;
-    data încetării contractului individual de muncă;



2  Să completeze, respectiv sa înregistreze în registru elementele  prevăzute de lege, după cum urmează:
-    la angajarea fiecărui salariat, următoarele elemente se înregistrează în registru cel târziu în ziua lucrătoare anterioară începerii activităţii de salariatul în cauză: datele de identificare ale salariatului, data angajării, elementele referitoare la detaşare; funcţia, tipul contractului de muncă, durata normală a timpului de lucru şi repartizarea acestuia; salariul, sporurile şi cuantumul acestora;
-    salariul, sporurile şi cuantumul acestora se completează şi pentru contractele individuale de muncă deja înregistrate, în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a noii HG
-    elementele privind perioada şi cauzele de suspendare a contractului individual de muncă se înregistrează în registru în termen de maximum 20 de zile lucrătoare de la data suspendării;
-    data încetării contractului individual de muncă se înregistrează în registru la data încetării contractului individual de muncă/la data luării la cunoştinţă a evenimentului care a determinat, în condiţiile legii, încetarea contractului individual de muncă;
-    pentru salariaţii detaşaţi, angajatorul de bază completează perioada detaşării şi denumirea angajatorului la care se face detaşarea, anterior începerii detaşării.
-    orice modificare a elementelor cu privire la: datele de identificare ale salariaţilor, perioada detaşării, funcţia, tipul contractului de muncă, durata normală a timpului de lucru şi repartizarea acestuia, salariu, sporuri, se înregistrează în registru cel târziu în ziua lucrătoare anterioară împlinirii termenului de 20 de zile lucrătoare de la data apariţiei modificării (excepţie fac situaţiile în care modificările se produc ca urmare a unei hotărâri judecătoreşti sau ca efect al unui act normativ).

3Să transmită Registrul la Inspectoratul teritorial de muncă în format electronic prin utilizarea uneia din următoarele modalitati:
     a) prin completarea on-line a bazei de date existente pe portalul Inspectiei Muncii;
    b) prin e-mail, pe baza de semnatura electronica;
    c) prin depunerea la sediul inspectoratului teritorial de munca ?n format electronic, ?nsotit de o adresa de ?naintare semnata de angajator.

4-  Să prelucreze datele cu caracter personal ale salariaţilor societatii beneficiare cu respectarea prevederilor Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare;

5.  Să nu subcontracteze, la rândul sau, serviciile de completare şi transmitere a registrului încredinţate de Beneficiar;




B.Obligaţiile Beneficiarului:

1-  Beneficiarul se obligă să transmita în timp util Prestatorului datele necesare completării la termenul prevăzut în normativele în vigoare.
2-  Beneficiarul se obligă să informeze, în scris, inspectoratului teritorial de muncă despre încheierea contractului de prestări servicii.
3- Beneficiarul se obligă să plătească contravaloarea serviciilor ce i-au fost prestate la termenele stipulate în contract.
4. Beneficiarul se obligă ca in cazul incetarii sau rezilierii contractului de prestarii servicii sa comunice Inspectoratului teritorial de munca acest fapt, cel mai tarziu la data incetarii sau rezilierii , in vederea eliberarii unei noi parole.

 

V. RĂSPUNDERI

– Dacă Prestatorul nu-şi îndeplineşte obligaţiile asumate producând astfel prejudicii Beneficiarului va fi obligat la plata de daune.

VI. FORŢA MAJORĂ
 Forţa majoră, înţeleasă ca eveniment absolut imprevizibil şi insurmontabil de tipul războiului, calamităţilor naturale, restricţiilor legale etc., apără de răspundere partea care o invocă cu condiţia anunţării celeilalte părţi în termen de cel mult 5 zile de la apariţie; încetarea forţei majore trebuie anunţată cocontractantului tot în termen de 5 zile.
Obligaţiile părţilor sunt suspendate pe durata  forţei majore.
Dacă forţa majoră se prelungeşte mai mult de 60 de zile, oricare dintre părţi se poate retrage din contract fără despăgubiri.

VII. ALTE CLAUZE
 Orice neînţelegeri dintre părţi rezultate din prezentul contract sau în legătură cu acesta se vor rezolva – de preferinţă – pe cale amiabilă, în caz contrar se va apela la instanta competenta potrivit legii.
Modificarea clauzelor prezentului contract poate fi făcută numai cu acordul scris al ambelor părţi prin act adiţional.
 Rezilierea contractului poate fi făcută de oricare dintre cele două părţi, pe baza de notificare scrisă, înainte cu 30 de zile.

Încheiat în două exemplare în original, câte unul pentru fiecare parte.
         



    PRESTATOR                                                                  BENEFICIAR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu